Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012

Στη γειτονιά μου την παλιά....είχα κάτι γείτονες!!!!

Δεν είναι λίγος καιρός που μετακομίσαμε στο καινούργιο μας σπίτι.. Δε λέω είναι πολύ μεγαλύτερο, με μεγάλες βεράντες, με αυλή και κήπο.. Επιτέλους ο καθένας έχει το δωμάτιο του και δεν αναγκάζομαι να κοιμάμαι στο ίδιο δωμάτιο με τον αδερφό μου, ο οποίος λόγω εφηβείας είναι...όσα σπυράκια τόσα νεύρα!!
Το θέμα είναι οτι θα μου λείψει πολύ η παλιά μου γειτονιά.. Έζησα εκεί 19 χρόνια απο τη ζωή μου τα υπολοιπα 4 έλειπα λόγω σπουδών.. Είναι περίεργη γειτονιά, σαν χωριό, ενώ είμαστε σε πόλη.. Ακόμα και οι γείτονες έχουν το χαρακτήρα ηρώων του παλιού ελληνικού κινηματογράφου.. Έμενα σε 3όροφο σπίτι.. Στον 3ο εμείς, από κάτω μας ο θείος μου με τη γυναίκα του.. Αυτή είναι μισή Γερμανίδα.. Κρυόκωλοι άνθρωποι οι Γερμαναράδες.. Θυμάμαι που τη χεζόμασταν όλα τα μικρά της γειτονιάς γιατι έριχνε πολύ ξύλο στα ξαδέρφια μου και η αγριοφωνάρα της ακουγόταν μέχρι το δρόμο.. Στο ισόγειο ο άλλος θείος μου, με τα δυο του παιδιά χωρισμένος αυτός γιατί τον κεράτωνε η πρώην θεία μου.. Την έδιωξαν μία μέρα ξαφνικά από τη δουλειά γιατί στο εργοστάσιο που δούλευε πηδιόταν ασύστολα με έναν προιστάμενο της, δε γνώριζαν τα ζωντόβολα οτι έχει κρυφές κάμερες ο χώρος και μία μέρα τους κάλεσε ο διευθυντής στο γραφείο του δείχνοντας τους το dvd και δίνοντας τους τα παπούτσια στο χέρι.. (Μπορεί να κυκλοφορεί και στο διαδίκτυο εαν το βρω θα σας το στείλω, μην το χάσετε) έλα κακιούλα μωρέ πλακίζω.. Δίπλα μας μένει η γιαγιά μου η παπαδιά.. Η μεγαλύτερη κουτσομπόλα της γειτονιάς, από αυτή έχω μάθει πολλάααα πάρα πολλάαααα μουαχαχαχαχαχ!!!!
Λίγο πιο πάνω ο κυρ-Αστυνόμος τον είχαν διώξει απο το σώμα όταν εγώ ημουν σχετικά μικρή ακόμα είτε για αρχαιοκαπηλεία είτε για ναρκωτικά, μου διαφεύγει αυτή τη στιγμή.. Με τόσες βρωμοδουλειές είχε φτιάξει σπιταρόνα δίπατη ο άτιμος μαζί με τη γυναίκα του, φαρμοκοποιός αυτή.. Τώρα στον πάνω όροφο μένει αυτός  στον από κάτω αυτή με το νέο της σύντροφο και τα παιδιά πηγαινοέρχονται..Καλή φάση!!
Απέναντι μας η κυρα Λάμπραινα με το Λάμπρο..Big story!!! Από ότι μου είχε πει η γιαγιά αυτός στα πολύ παλιά χρόνια πλάκωνε στο ξύλο την κυρα-Λάμπραινα, την κλείδωνε σπίτι και αυτός ξεπόρτιζε.. Εκείνη όμως στην απελπισία της του έκανε μάγια σε μία πολύ καλή χαρτορίχτρα και από τότε τον έχει στο βρακί της, αυτός είναι χαζεμένος δε μιλάει ποτέ σε κανέναν και όλη μέρα κάνει δουλειές..
Ο Λάμπρος ο μουγκρής έτσι τον λέμε!!
Λίγο πιο κάτω η κυρα Ευδοξία η φασαριόζα της γειτονιάς που δεν τολμούσε κανείς να πλύνει το αμαξι του ή να ρίξει λίγα νερά.. Καλούσε την αστυνομία αμέσως η στρίτζω γιατί τάχα της λερωναν την αυλή τα βρωμόνερα..
Και θα κλείσω με τον άρχοντα της γειτονιάς, τον θεό, τον ανυπέρβλητο τον Βαγγελάρα τον οργανοπαίχτη.. Όλη μέρα με το κλαρίνο στο στόμα, η γυναίκα του μοδίστρα και αυτός αρχιδοξύστης.. Δεν έχει δουλέψει ποτέ στη ζωή του πάντα η καημένη η κυρα Χρυσούλα τον τάιζε και τον πότιζε και αυτός έτρεχε με τις Ρουμάνες και τις Βουλγάρες και τις έφερνε και σπίτι.. Είχαν και μία κόρη τη Μαιρούλα.. Αχ πόσες φορές τα αγοράκια της γειτονιάς έπαιρναν μάτι τη Μαιρούλα την ώρα που εκείνη, ανυποψίαστη άλλαζε στο δωμάτιο της.. Μετά πήγαιναν σπίτια τους και έκαναν τη μαλαπέρδα τους λάστιχο.. Τώρα παντρεύτηκε, έφυγε και αυτή!!!
Φεύγω και εγώ...
Θα μου λείψουν όλα και κυρίως όλοι τους!!!

6 σχόλια:

  1. Καθένας απο τους ήρωες σου πρέπει να βγάζει δεκα τουλάχιστον αναρτησεις:)Αντε,να περιμένω...
    Καλωσόρισες και...καλωσόρισα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. άμα αρχίσω δεν θα τελειώσω ούτε στις 20 αναρτήσεις..
      καποια στιγμή θα τους κάνω ένα μικρό αφιέρωμα αξίζει τον κόπο :Ρ :Ρ
      Καλώς σε βρήκα!! :) :)

      Διαγραφή
  2. Αχ μωρέ!
    Αφού θέλεις να κρατήσεις επαφή μαζί τους,θα βρεις τρόπο να μη τους χάσεις(:

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΒΡΕ ΤΙ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΗΤΑΝ ΑΥΤΗ!!!!!!!!ΧΑ ΧΑ ΧΑ!!!!!!!!!ΚΑΙ ΕΣΥ ΟΜΩΣ ΜΠΟΥΜΠΟΥΚΙ !!!ΧΑ ΧΑ ΧΑ!!!!!! Η ΓΕΡΜΑΝΙΔΑ ΘΕΙΑ ΔΕΝ ΣΟΥ ΑΣΤΡΑΨΕ ΠΟΤΕ ΚΑΜΜΙΑ; ΕΜΕΝΑ Η ΘΕΙΑ ΜΟΥ Η ΝΤΟΡΙΣ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΡΙΞΕΙ ΜΙΑ ΟΤΑΝ ΗΜΟΥΝ ΜΙΚΡΗ! ΗΜΟΥΝ ΜΠΟΥΜΠΟΥΚΙ ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ!!!!!!!!!!!
    ΑΝΤΕ ΒΡΕ ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ!!!!!!!!!
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ετσι είναι όταν αλλάζουμε γειτονιά...κάνουμε τον απολογισμό..και μενουν για λιγο οι αναμνήσεις.....έρχονται όμως οι νέοι γείτονες.....να περάσετε καλά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή